P1070183.jpg

Acasa

Expobike

In perioada 23-25 aprilie, companiile Assport Florescu si Motociclism SRL, sunt mandre sa anunte  lansarea primei editii a Salonului de Biciclete si accesorii Bike Expo, in cadrul centrului expozitinal international Romexpo.
Pentru aceasta prima editie, estimam un traffic de peste 10000 de vizitatori, pentru cele 3 zile de eveniment si un total de 20000 metrii patrati de spatiu de expunere. Acest eveniment va fi desfasurat impreuna cu binecunoscutul targ SMAEB , si va beneficia de sprijinul logistic si expunerea media a acestuia. Cat despre componentele creative si cultural ale evenimentului, dorim sa vedem aceasta prima editie a targului devenind o traditie si mai mult decat atat, o intalnire multifunctionala de branduri, publicatii de specialitate, interactionare, design si comunicare.
Bike Expo este singurul targ commercial de gen din tara. Cu acest eveniment, incepand inca din aprilie 2010, brand-urile de top ale industriei de gen, precum si cei nou intrati pe aceasta piata au posibilitatea de a-si prezenta inovatiile precum si intreaga gama de produse. In cadrul primei zile a targului, expozantii vor avea posibilitatea sa isi prezinte produsele exclusiv marilor retaileri nationali si internationali, precum si catre membrii presei de specialitate si nu numai.
Bike Expo este deschis in fiecare zi de eveniment  intre orele 9 si 20. In tot acest timp, uriasul teren de demonstratii in aer liber amenajat special pentru aceasta expozitie, va oferi tuturor celor prezenti posibilitatea unui intens schimb de experienta si know-how precum si suficiente alternative de testare a produselor expuse, pe numeroase si diverse trasee. De asemenea, zilnic in cadrul standului expositional –  pe un teren special construit - se vor desfasura permanent demonstratii de flat land realizate de cei mai buni rideri din Europa.
Instrumente de marketing.  Evenimentul va beneficia de ajutorul tuturor categoriilor de media, de la online la radio. Centre de afaceri vor fi organizate in cadrul expozitiei.

 
Charly Gaul (8 decembrie 1932 - 6 decembrie 2005) a fost un ciclist catarator nemaipomenit si un competitor redutabil al probelor de ciclism Charly Gaulcontratimp.
Cunoscut drept "Ingerul muntilor", ciclistul din Luxemburg a fost primul ne-italian care a castigat Turul Ciclist al Italiei de doua ori.
A castigat Giro d'Italia in 1956 inaintea italienilor Fiorenzo Magni si Agostino Coletto si in 1959 inaintea lui Jacques Anquetil (Franta) si Diego Ronchini (Italia).
A ocupat locul trei la aceasta competitie ciclistica de doua ori, in 1958 dupa Ercole Baldini (Italia) si Jean Brankart (Belgia) si in 1960 dupa Jacques Anquetil (Franta) si Gastone Nencini (Italia).
A castigat tricoul cu buline la Turul Italiei in 1959 si a impartit acest premiu in 1956 cu Federico Bahamontes (Spania) si M. Del Rio (Italia).
Gaul a castigat Turul Frantei in 1958 inaintea lui Vito Favero (Italia) si Raphael Geminiani (Franta) si a fost al treilea in aceasta competitie in doua randuri, in 1955 dupa Louison Bobet (Franta) si Jean Brankart (Belgia) si in 1961 dupa Jacques Anquetil (Franta) si Guido Carlesi (Italia). In plus a castigat tricoul de munte in 1955 si 1956.
Gaul a fost al treilea la Campionatul Mondial de Ciclism de Sosea din 1954 dupa Louison Bobet (Franta) si Fritz Schaer (Elvetia).
Gaul n-a facut nici un secret din succesul metodei sale de catarare: folosea cea mai scazuta viteza la o pedalare cat mai rapida. Calcaiul lui Achile in cazul sau a fost caldura.
Putea invinge pe oricine la escalada cata vreme era frig si umezeala, dar pe arsita avea dificultati in a-i talona pana si pe cei mai putin talentati ciclisti.
In Turul Frantei din 1958, Gaul a castigat toate probele de contratimp inclusiv pe prima, castigata impotriva lui Jacques Anquetil cu 7 secunde.
Pe Mont Ventoux, Gaul a depasit inclusiv caldura pentru a intregistra alta victorie de etapa cu 31 de secunde, dar cea mai mare realizare a sa in acel an a fost castigarea ultimei etape de catarare cu peste opt minute inaintea primului concurent. In acel an a castigat Turul.
Nu a mai avut succese notabile dupa 1962 si s-a retras din activitate la scurt timp dupa acel an.
 

Descopera Timisoara!

 

        “Descopera Timisoara” este o competitie organizata de Fundatia Bega in cadrul campaniei “Verde pentru Biciclete” si de catre Clubul Sportiv Gratzu, in cadrul Campionatului National de Sport ”Cupa Cetatilor”, editia a XVI-a.

            Competitie sportiva pe echipe pe biciclete, “Descopera Timisoara” este menita sa-i determine pe utilizatorii bicicletei sa isi cunoasca mai bine orasul in care locuiesc, sa faca miscare si sa foloseasca bicicleta in scop turistic, sportiv, recereational si ca mijloc de deplasare mai sanatos si mai curat.

            Scopul nostru este de a promova si de a cunoaste orasul prin evidentierea atractiilor turistice ale Timisoarei, de a incuraja cetatenii sa utilizeze bicicleta si de a promova sportul in masa.

           ciclism amatori descopera timisoara

Citeste mai departe...
 
Nascut la 15 aprilie 1936, francezul Raymond Poulidor a irupt pe scena profesionala in 1961. Ciclist de clasa, a avut victorii in Marele Tur si ciclism bicicleta echipament doua curse clasice majore. A castigat in 1964 Vuelta a Espana inaintea lui Luis Otano si Jose Perez Frances (Spania) si a ocupat locul doi in editia din 1965 dupa Rolf Wolfshohl (Germania). Poulidor a castigat cursa clasica de ciclism Milano-San Remo Classic in 1961 si Fleche Wallone in 1963. Povestea sa insa, este mult mai interesanta decat aceste cifre seci. Poreclit "Pou Pou" de catre fani, a fost iubit de catre francezi nu atat pentru ca a castigat marile curse, ci mai degraba pentru ca nu le-a castigat.
De la inceputul carierei a fost rivalul lui Jacques Anquetil, Poulidor terminand vreme de cativa ani buni Turul Frantei in urma lui. Cand a devenit evident ca Anquetil nu va mai castiga Turul, acesta a facut tot ce a putut sa-l tina pe Poulidor departe de titlu. In 1966 victoria i-a apartinut colegului sau de echipa Lucien Aimar. In 1967 o boala l-a impiedicat pe Poulidor sa castige, iar in 1968 a cazut intr-un tur pe care l-ar fi putut castiga. Catre sfarsitul carierei a avut de-a face cu Merckx, pe care l-a infruntat cu brio, dar Merckx era un mai bun ciclist.
Celalalt supranume pe care l-a avut a fost "eternul loc secund". A intrat in competitie la 14 Tururi ale Frantei si a terminat cursa in 12. A castigat trei locuri doi si cinci locuri trei:
In 1962 a fost al treilea dupa Jacques Anquetil (Franta) si Joseph Planckaert (Belgia);
In 1964 a fost al doilea dupa Jacques Anquetil (Franta);
In 1965 a fost al doilea dupa Felice Gimondi (Italia);
In 1966 a fost al treilea dupa Lucien Aimar (Franta) si Jan Janssen (Olanda);
In 1969 a fost al treilea dupa Eddy Merckx (Belgia) si Roger Pingeon (Franta);
In 1972 a fost al treilea dupa Eddy Merckx (Belgia) si Felice Gimondi (Italia);
In 1974 a fost al doilea dupa Eddy Merckx;
In 1976 a fost al treilea dupa Lucien Van Impe (Belgia) si Joop Zoetemelk (Olanda).
N-a fost rau, dar nu a ajuns sa poarte niciodata tricoul galben.
In Campionatul Mondial de Sosea, a obtinut un loc doi, trei locuri trei si doua locuri cinci.
Poulidor a avut clasa. A fost purtat flacara ciclista a Frantei ani buni, chiar pe masura ce avansa in varsta, asa cum a facut-o plasandu-se al treilea la Turul FRantei din 1976, la varsta de 40 de ani.
Poate ca Poulidor a fost prea gentlemen pentru a castiga ceva major. In cele din urma Anquetil si Poulidor au devenit prieteni. Cu o zi inainte de sfarsitul timpuriu al lui Anquetil, pe cand venise in vizita, Anquetil a glumit spunandu-i ca si acum va sosi tot al doilea, dupa el. Poulidor continua sa se dedice sportului caruia ii datoreaza atat de multe.
 
Nascut la 19 mai 1940, Jan Janssen a fost un ciclist cu realizari importante in Marile Tururi si cursele clasice de o zi. A castigat Turul de ciclism amatori bicicleta echipamenteCiclism al Frantei in 1968 inaintea lui Herman Van Springel si Ferdinand Bracke (Belgia). A fost al doilea in 1966 dupa Lucien Aimar (Franta) si a castigat tricoul cu buline la aceasta comtetitie de trei ori, in 1964, 1965 si 1967.
Singura sa victorie obtinuta in Turul Frantei a fost obtinuta astfel: inaintea etapei finale a editiei din 1968, era in urma liderului Herman Van Springel cu 16 secunde; aceasta ultima etapa consta intr-o proba individuala de contratimp de 55 km. Van Springel era consacrat in acest gen de proba comparativ cu Janssen care era mai mult un sprinter, ce castigase tricoul cu buline in trei ocazii diferite la Turul Frantei. Janssen a realizat cursa vietii sale. Nu numai ca a castigat proba de contratimp, dar a obtinut o diferenta la general de 38 de secunde inaintea unui Van Springel demoralizat. In acel an, Janssen a devenit primul olandez care a castigat Turul Frantei. Interesant a fost si faptul ca a castigat desi nu a purtat deloc tricoul de lider de-a lungul cursei, cu exceptia ultimei etape.
In alte evenimente de Mare Tur, Janssen a castigat Vuelta a Espana in 1967 in dauna lui Jean-Pierre Ducasse (Franta) si Aurelio Gonzales (Spania), competitie la care a castigat tricoul cu buline de doua ori in 1967 si 1968. In evenimentele de o zi, Janssen a castigat Campionatul Mondial de Sosea in 1964 inaintea lui Vittorio Adorni (Italia) si Raymond Poulidor (Franta) si a ocupat locul doi in editia din 1967, dupa Eddy Merckx. Janssen a castigat cursa clasica Paris-Roubaix in 1967 inaintea lui Rik Van Looy (Belgia) si Rudi Altig (Germania), a fost al doilea in 1966 dupa Felice Gimondi (Italia) si al treilea in 1963 dupa Emile Daems si Rik Van Looy (Belgia).
In plus, a castigat Campionatul de la Zurich in 1962.
 
Ciclistul Philippe Thys a trait intre 8 octombrie 1890 si 17 ianuarie 1971. ciclism amator bicicleta
In 1910, Thys a vastigat primul sau campionat national de ciclocros. Anul urmator a castigat circuitul Francais Peugeot  urmat de curse de la Paris la Toulouse si de la Paris la Torino. A fost rasplatit cu un contract care i-a oferit oportunitatea de a concura la Turul de Ciclism al Frantei. Ciclistul belgian a fost primul care a castigat Turul Frantei de trei ori si a avut succes si in evenimentele de o zi. Yhys a castigat Turul Frantei in 1913 inaintea lui Gustave Garrigou (Franta) si Marcel Buysse (Belgia), in 1914 inaintea consateanului Henri Pelissier si a lui Jean Alavoine si in 1920 inaintea belgienilor Hector Heusghem and Firmin Lambot. Turul Frantei nu a mai fost organizat din 1915 pana in 1918 din cauza primului razboi mondial. In cursele de o zi, Thys a obtinut un loc doi la clasica Paris-Roubaix dupa Henri Pelissier (Franta), a castigat Turul Clasic al Lombardiei in 1917 si Turul Parisului in 1917.
 
<< Start < Inapoi 1 2 3 4 5 Inainte > Sfarsit >>

Rezultate 22 - 28 din 31

Chestionar

Care sunt cele mai potrivite ore de iesit in tura in cursul saptamanii?
 

Who's Online




© 2017 Ciclism Amatori
Powered by Pret Corect Team